Tot torna

Mentre espero el meu company de taula, agafo l'agenda electrònica -que faria sense tu!- i teclejo el teu nom en el buscador. Miro el dia que et vaig conèixer, ara fa quatre anys. Collons, quatre anys... Té gràcia perquè llavors en realitat no t'havia vist mai de la vida i de cop i volta resulta que vam passar a ser íntims. El primer dia que vaig aparèixer a la teva vida va ser buscant un estudi de gravació per enregistrar la banda sonora de El Carrer de Casa. Vaig pensar que realment no eres gaire afortunada, però que com que no t'havia de veure mai més tan hi feia, no totes podeu ser guapes! Després les circumstàncies -!- de la vida van fer que et passés a veure pràcticament cada dia de la setmana. Amunt i avall, a l'esquerra i a la dreta, amb "pluja, neu, amb vent i fred" i també mentre estaves de festa major, que Déu n'hi do el goig que feies malgrat la teva lletjor. I després, de cop i volta, ara fa uns mesos, et vaig deixar de veure.

Avui he tornat. Té gràcia perquè ara que pensava que ja no et tornaria a divisar resulta que et revisito per dinar amb una persona que només fa uns mesos també es pensava que ja eres aigua passada però que ara torna a treballar per tu. Que bo. Quines coses que té la vida, eh? Roda el món i torna al Born, que deia aquell -qui és aquell?-. Hem dinat en un bar normal i corrent, igual de normal i corrent que la vestimenta que dus ara, lluny del look de corbata i americana que ara ja no et cal perquè el poder no el tens tu. I des d'aquest indret ens hem posat a parlar com si fóssim tres anys endarrera i no hagués passat res de res. I jo t'estirés encara perquè et tiressis a la piscina, que te'n mories de ganes! Però no, el temps ha passat i és inapel·lable. De camí cap a l'estació té gràcia perquè m'he trobat encara una altra persona que també va deixar-te un dia i que ara ha tornat a treballar amb tu. Coincidència? No crec, deu ser que la vida és cíclica i que tot acaba tornant...

Comentaris

Izan ha dit…
Joan, no té res a veure amb el post, però dir-te que una amiga teva valenciana, que vares conèxier a Cuba m'ha donat records per a tu a Madrid.

Que n'és de mocador el món eh¡

Entrades populars