'En el cap de...' Abu Bakr al-Baghdadi (califa d'Estat Islàmic)

Sóc Abu Bakr al-Baghdadi, encara que el meu nom de guerra és Abu Bakr al-Siddiq, que vaig prendre en homenatge al primer califa del Islam, sogre de Mahoma. Vaig néixer a Samarra el 1971 i per la gràcia divina d’Al·là sóc el califa d’Estat Islàmic. Diuen que, en virtut d’aquest guerra, exigeixo obediència a tots els musulmans del món, però no és cert: no sóc jo el que exigeixo res, en tot cas sóc jo qui compleixo les exigències d’Al·là, el misericordiós. També diuen que sóc l’home més perillós del món. Com pot ser? I els Estats Units ofereixen deu milions de dòlars per aquell que gosi revelar informació sobre mi.

Ah, i sí, he dit “nom de guerra”,  perquè estem en guerra, per si encara no ho havíeu entès, infidels del món! Només el president francès, aquest faldiller de curta volada de nom François Hollande, sembla haver-ho entès. Estem fent la guerra en nom d’Al·là i en canvi ens diuen que  som un grup terrorista, com si fóssim uns bandolers de l’Edat Mitjana. I què fa, Occident, quan actua contra nosaltres? No usa el terror, també?  

M’han donat per mort ja diverses vegades, però sóc ben viu. Us ho ben prometo. Ben viu i disposat a donar fins la darrera gota de la meva sang per a acomplir la voluntat divina d’Al·là. Recorden les croades de l’edat mitjana? Doncs ara serem nosaltres els que arribarem fins a Roma. Us tornarem la pilota. Sereu massacrats. Els atemptats comesos fins ara a París i Bèlgica són tan sols un primer avís. Dels molts que vindran. Acostumeu-vos-hi, perquè la cosa va per llarg.

* Publicat a la revista Valors d'abril de 2016.

Comentaris

Entrades populars