Relleu com a cap d'informatius de Mataró Ràdio


Avui, saltant-me la norma que jo mateix m'he autoimposat des de fa uns mesos, parlo de mi. En les properes setmanes deixaré d'ostentar el càrrec de cap d'informatius de Mataró Ràdio i ocuparà el meu lloc la companya i amiga Elisabet Solsona, fins ara màxima responsable dels informatius de Televisió de Mataró. El motiu del relleu és la meva incorporació, a partir de l'1 d'abril, a noves tasques professionals a l'Ajuntament de Barcelona. Suposen per a mi un repte i una il·lusió que m'animen a donar aquest decisiu pas. Un canvi que en cap cas duc a terme per un suposat cansament per gairebé deu anys treballant en periodisme a Mataró. No es tracta d'això, sinó d'obrir noves etapes.

M'agradarà en el futur poder dir que plego d'una feina tan satisfet com ho faig d'aquesta, i els que em coneixen saben que ho dic ben de debò. Han estat gairebé un miler de dies al capdavant d'un repte seriós, com era el d'oferir informació de proximitat, que no local, amb qualitat, amb rigor, amb rapidesa, amb esperit de ciutat... de nou des d'un mitjà com la ràdio, desaparegut des de feia temps a casa nostra. Com ja vaig dir en un article que em van demanar amb motiu del primer any de les emissions de Mataró Ràdio, el que ha definit aquest temps ha estat la passió: hem viscut aquest període amb una il·lusió desbordant, amb unes ànsies de servir al col·lectiu que ningú ens podrà rebatre.

També m'agradaria poder marxar sempre d'un grup de treball com aquest coneixent tan bé com la coneixo a la persona que em substituirà, l'Elisabet Solsona. Està absolutament acreditada per fer aquesta feina i també és una apassionada d'aquest periodisme de proximitat, que no local, que hem practicat aquests gairebé tres anys als informatius de Mataró Ràdio. Ja he dit als meus companys que, amb ella, guanyaran en diverses coses.

A l'hora d'acomiadar només puc fer que donar gràcies: a la directora Mei Ros i al meu empresari Rafa Navarro per haver-nos deixat treballar en la més absoluta llibertat, al meu equip de treball (Laura Cera, Anna Galdón, Marc Mayola, Helena Novellas, Cristina Salad, Clara Sánchez i als tècnics Carles Capella, Ferran Garcia, Ivan Llensa, Pere Sánchez així com tot el personal de Mataró Ràdio i Maresme Digital Televisió), als polítics i les entitats de tots cantons que ens han fet confiança i a tots aquells que ens han escoltat en un moment o altre. A tots, moltes gràcies, de veritat. Ha estat un autèntic plaer. Fins ara mateix.

Comentaris

Enhorabona pels anys treballats i que vagin molt bé els futurs. Ben cordialment des de Solsona
npini ha dit…
Enhorabona, Joan, per aquesta nova etapa que ets a apunt de començar. Però, qui ens informarà ara de la Riera 48?
Joan Antoni ha dit…
Molta sort, Joan!
Aviat Mataró us fareu amb la capital. Me n'alegro.

Entrades populars