Dissabte. Descobrir la ciutat

Doncs bé, el dissabte ens vam llevar tard, òbviament, i després d'esmorzar pa amb formatge i una truita -que dius... una truita, per esmorzar? doncs si- ens vam dirigir cap a Copenhague. Jo hi anava a fer de turista però l'Eloi... tenia davant seu set hores de neteja de dues oficines diferents de la ciutat... total, que durant set hores vaig descobrir tot sol els carrers del centre de la ciutat. Va ser brutal perquè el primer que em vaig trobar, a la plaça de l'Ajuntament, va ser... una rua de carnaval. Sí, de carnaval, en sèrio. No sé perquè però el dissabte dia 14 de maig al centre de Copenhague celebraven el Carnaval... Hi havia diversos grups de samba -de tota la zona d'Escandinàvia- tocant els tambors i tot de noies "amb poca roba" movent l'esquelet. La majoria eren rossos amb ulls blaus, però també hi havia alguns brasilers i colombians... Una cosa Kitsch total, vaja.
Després d'això vaig moure'm pels carrers comercials, plens de tot tipus de restaurants de tot arreu del món -com he comprovat a Dublin i Amsterdam, darrerament- i al final de tot un lloc que posava "Typical Danish food". Vaig passejar també pels vials propers ja al mar -hi ha uns canals que Déu n'hi do- i al final vaig acabar dinant en un MacDonalds. Si, després de "cagar-te" amb tots els fast food, la globalització i les multinacionals quan estàs al centre de qualsevol ciutat europea acabes en un MacDonalds. És bo, barat i saps el que menges.
Un cop dinat vaig fer una ruta pel jardí botànic i vaig estarrejar-me bastanta estona en un parc fabulós. Després d'això ja ens vam retrobar amb l'Eloi, cansat de la feina però satisfet. Vam acabar la nit en un barri que diu que s'acosta al que és el Raval a Barcelona, en un bar on tocaven bastant bé dos tius. I jo vaig sopar una carn índia, per seguir la tradició de no menjar res del país que visites...

Comentaris

núria ha dit…
vols dir que saps el que menges quan entres en un McDonald's?? espero el següent episodi!!
Anònim ha dit…
M'hi afegeixo: que sigui barat ho accepto però ....que és bo i que saps el que menges??!!! Serà bo de gust perquè nutricionalment és un suicidi i pel que fa al contingut ... hi ha moltes històries urbanes que potser són menys històries urabnes del que ens pensem. Però en fi, si tu en vas treure un bon profit, no hi tinc res a dir!!! Un petó,

Aixolot
Joan Salicru ha dit…
Quan anem a sopar a un MacDonalds? Veureu el que és bo!
joan

Entrades populars