El dinar

El post del dinar, com vam prometre tots... Tots els que érem al sopar de divendres al migdia al Raïm, on jo vaig dinar -a diferència d'altres- amb molt de gust, fins i tot als postres.
Per parlar del dinar, però, he de contextualitzar-lo enmig del dia. Un dia que va començar aviadíssim -abans de les vuit em sembla- i va acabar bastant tard a casa. Per què tan aviat? Doncs perquè tocava anar a recollir la comanda de Vegetalia de la cooperativa de consum L'Estrella, de la qual formem part amb l'A.F. Després de fer la feina vam esmorzar molt bé -no pot ser d'altra manera!- a Ca l'Uñó. Després, jam session, que n'hi diem nosaltres, amb F.A. i X.A. a casa d'aquest darrer. Jo i en X.A. a la guitarra, en F.A. al piano i entre els tres versions de Els Pets, Sopa, Llach... feia dies que no tocàvem i es notava però al final vam acabar posant una mica de gràcia a la l'asuntu i vam repassar vells èxits propis...
Total, que arribo al Raïm pràcticament mitja hora abans amb la guitarra a l'esquena i amb la port de que al restaurant em confonguin amb un pobre que toca pel carrer. Aprofito per reservar taula i retrobar un dels xavals de la meva classe al GEM, que era un pinta i ara fa de cambrer i sembla "rehabilitat". Quina gràcia. De mica en mica van arribant els convocats i fem rotllana fora del restaurant...
I ja som al dinar... Primer decidir on se seu, després demanar, un regidor que entra i se'n va, participar de tres converses a l'hora, en radó i en safont que aguanten estoicament sense parlar de política -com dient "no, si a mi tampoc m'interessa tant, eh?"-, el vi que puja, rialles amunt i avall, en Bassas que va al tanatori, més conyes, en Bassas que torna del tanatori, el restaurant que es va quedant mut i nosaltres, que anem repassant tot el món blogaire. "Això és un post", diu una. "Jo per escriure una frase estic tres hores". "Safont, a veure si penges una foto de la Llansana amb pilotes" diu el murri. I per sobre de tot trencar el tòpic: els usuaris de blog no només són virtuals, també es troben i fan festa del fet de compartir aquesta afició.
Per molts anys.

P.D.: Llàstima que no em vaig quedar al cafè post-dinar... pululàvem per "la caverna", brutalment plena de gent, ànima de trobar una peça de roba que el fes una mica més feliç... uf....

Comentaris

Entrades populars