24 hores de Mataró

"Pues bien solo k ahora se ha puesto a llover, nada al ataque!". Així em respon avui nit de divendres dia 8 a dissabte dia 9 a la 1.12 un SMS meu el fotògraf de Capgròs, Sergio Ruiz, l'home que paradoxalment fa només 24 hores es va quedar retingut a l'aeroport de Londres per culpa dels atemptats que van tenir lloc ahir a la capital britànica. En "Gito" està fent a aquesta hora junt amb l'espavilada Esther Castarnado el penúltim torn d'un experiment que la redacció de Mataró Report -o sigui, la mateixa de Capgròs i capgros.com- personificada amb el simpàtic Toni Rodon ha començat aquest matí ni més ni menys que quan sonaven les sis: es tracta de retratar i reportatjar 24 hores seguides a la ciutat de Mataró, en el marc del número cent d'aquesta revista, l'anunci del qual ja s'ha pogut veure a les pàgines del setmanari Capgròs sota la frase: "prepara't" (pel cent, s'entén). Una autèntica freakada, vaja, fruit d'una reunió llarga fa unes setmanes on havíem de decidir com celebràvem aquesta efemèride (i nou anys trajecte). El motiu de fer-ho així? Regalar als mataronins un amplíssim reportatge on ells -i els seus problemes, les seves manies i els seus desitjos- siguin els protagonistes.

Jo he cobert al matí la primera part de la segona franja (d'11 a 12,15) -pel centre de la ciutat- i la segona part de la tercera franja (de 4,30 a 6,30) -per la Via Europa, Mataró Parc i Cirera-. I bàsicament de l'experiència -fantàstica- n'he tret una idea que insistentment corre pel meu cap: quan més passejo per aquesta ciutat, la meva ciutat, més m'agrada. Més m'entusiasma.

Ara només em queda desitjar a Ramon Radó i "Gito" Ruiz -que a les 10,45 del matí ja feia fotos; avui si q tindrà raó de queixar-se!- que els vagi bé el darrer torn, que els ha de portar de 2 a 6 per les zones amb més moguda de la nostra ciutat.

Comentaris

Ramon Bassas ha dit…
Estic desitjant veure com us ha quedat i què heu descobert a les hores intempestives.

Entrades populars