Els anells il·lustrats

La foto és de dissabte a la matinada. Me la va fer la Georgina Altarriba mentre jo servia a un client una cervesa a El Públic [web] per celebrar la nostra festa d'aniversari, els primers 365 dies que hem viscut junts amb tot el grup de gent que s'ha anat formant al voltant del nostre espai cultural. Un indret on treballem des de la productora Clack i on també duem a terme un projecte cultural conjuntament amb l'emprenedor Xandri Calsapeu. Una suma d'interessos que va néixer de forma espontània i que ha permès generar un nou espai de vida i cultura al centre de la ciutat que ens té el cor robat.

Mai hauria pensat que em passaria algunes nits de la meva vida servint cerveses -aprenentatge fet en base als ensenyaments de Maria Medina, diguem-ho tot- a centenars de persones. Dissabte en devíem posar unes dues-centes, però el dia de Sant Joan, que va ser quan vaig aprendre'n a servir, crec que van arribar a sis-centes. En vaig haver d'aprendre per força, vaja.

I he de dir que, posar-se darrera una barra a servir entrepans, begudes i el que calgui és, ni que sigui tres dies l'any, una molt bona experiència pels que ens dediquem gran part del dia a pensar i a fer tasques de caire intel·lectual. Una bona manera de tocar el terra, de posar a prova el nostre cos, la nostra paciència i la nostra destresa. Una fantàstica manera de què et caiguin els anells il·lustrats.

Comentaris

Núria Calsapeu ha dit…
m'agrada això dels anells!;)felicitats

Entrades populars