Oda a la noia del Call Center

Truco al telèfon d'averies de Telefonica -el tinc apuntat degut a múltiples incidents que els usuaris de les companyies patim cada dos per tres-, explico el problema i em topo amb una altra dificultat: la distància entre l'ordinador i el router és excessiva perquè pugui atendre els consells de l'operari de torn i implementar-los per tal de solventar l'averia. Per tant, demano -ui, quina por- si és possible que ells em truquin al meu telèfon mòbil -alerta, que és de Vodafone, potser m'enxampen i em diuen que només es pot usar aquest servei en el cas dels clients Movistar Telefonica- per tal de poder actuar in situ i solucionar el problema. Em diuen que si i que em trucaran màxim abans de les sis, i que si a les cinc veuen que no m'han trucat, faci jo el favor de tornar-los a picar i recordar-los el tema. Escèptic, penjo el telèfon i dic que si que estic satisfet de l'atenció rebuda, per no temptar la sort.
Passen tan sols cinc minuts quan una veu dolça, argentina, bonica, simpàtica, agradable... em saluda a l'altra banda del telèfon i em pregunta si sóc "Don Joan", com acostumen a fer les operàries de call center. Analitza el problema, fa un diagnòstic i apostem per una solució concreta. És llesta, ràpida, resolutiva. Intueixo que molt guapa. I quan ja hem fet tot això anuncia: "Y con esto debería funcionar", ha dit subratllant "el debería". I jo pensant: "Si, segur, pots comptar". Doncs si. Ha funcionat. Increïble. No sé el nom d'aquesta fantàstica noia argentina -no hi ha hagut moment de presentar-se-, però es mereixeria un monument. Dubto que hi hagi ningú com ella a la seva planta i potser en tot Telefonica: treballar en un call center no és el somni de ningú i en canvi ella m'ha fet creure gairebé que si. Qui diu que els del call center són sempre uns pesats i uns inútils?
Comentaris