Valors, la novena revista en català més seguida a Twitter
La revista Valors que tinc l'honor de codirigir junt amb la Maria Coll ocupa, amb 1.681 seguidors, el número 128 en el rànquing de mitjans digitals editats a Catalunya més seguits a la xarxa Twitter.
No és un mal resultat tenint en compte la quanitat de mitjans existents a l'esfera virtual catalana, especialment activa, però és que si aquesta cerca se circumscriu a l’apartat de revistes en català, la publicació escala fins al número 9, darrera capçaleres tan prestigioses com Time Out Barcelona, Enderrock, Sàpiens, Descobrir Catalunya, L’Accent, Cuina, Tot Badalona i L’Avenç.
Aquesta classificació, que inclou les versions digitals de publicacions periòdiques de paper (diaris, setmanaris i revistes), televisions i ràdios, està elaborada pel periodista Saül Gordillo, actualment cap de continguts digital deEl Periódico de Catalunya, el qual l’actualitza de forma periòdica.
Les dades signifiquen l'aval a la feina 2.0 que comanda el nostre col·laborador Toni Rodon i que també inclou presència a Facebook, Youtube i Vimeo. En temps en què la lluita per la notorietat té lloc a la xarxa Internet més que no pas als quioscos, aquests dades avalen l'estratègica de presència activa i diària en tots aquests espais que ens comporta molta feina però també un grau de coneixement cada cop més alt de la nostra revista.
No és un mal resultat tenint en compte la quanitat de mitjans existents a l'esfera virtual catalana, especialment activa, però és que si aquesta cerca se circumscriu a l’apartat de revistes en català, la publicació escala fins al número 9, darrera capçaleres tan prestigioses com Time Out Barcelona, Enderrock, Sàpiens, Descobrir Catalunya, L’Accent, Cuina, Tot Badalona i L’Avenç.
Aquesta classificació, que inclou les versions digitals de publicacions periòdiques de paper (diaris, setmanaris i revistes), televisions i ràdios, està elaborada pel periodista Saül Gordillo, actualment cap de continguts digital deEl Periódico de Catalunya, el qual l’actualitza de forma periòdica.
Les dades signifiquen l'aval a la feina 2.0 que comanda el nostre col·laborador Toni Rodon i que també inclou presència a Facebook, Youtube i Vimeo. En temps en què la lluita per la notorietat té lloc a la xarxa Internet més que no pas als quioscos, aquests dades avalen l'estratègica de presència activa i diària en tots aquests espais que ens comporta molta feina però també un grau de coneixement cada cop més alt de la nostra revista.
Comentaris