Joan Salicrú

Acaba d'arribar a la cinquantena, però per les ganes de conèixer, de parlar, de curiosejar, d'explicar que té... ningú ho diria. Li apassiona viatjar, sobretot a dos dels continents "pobres" per excel·lència, Amèrica del Sud i Àfrica. Si hi ha un país que li té el cor robat, a banda de la Menorca on va anar a viure fa més de vint anys i treballa d'infermer, és Brasil, d'on destaca la connexió entre la música -una de les seves passions- amb la vida de la gent; hi ha anat diverses vegades, hi té moltes amistats i fins i tot ha fet xerrades sobre aquesta relació etnomusicològica: "Realment va ser molt curiós, era com si un japonès anés a Andalusia a parlar sobre flamenc". Explicar als altres aquelles coses que a ell li interessen, és a dir pràcticament tot, és una de les seves inquietuds, i d'aquí les col·laboracions que ha fet històricament amb diversos mitjans de comunicació. De petit va estudiar a l'escola Pia Santa Anna, però és natural de Canet, on torna de tant en tant a veure la seva mare i germans, que hi viuen, com la seva família històricament parlant. Ahir a la tarda, després de connectar-nos via Facebook, vam fer una xocolata amb melindros a Ca l'Uñó i ens vam conèixer.

Comentaris

Anònim ha dit…
Joan,
S´c la Rosa BERTRAN, no sé si em recordes de Menorca, jo vivia al pis d'adalt que em va deixar l'Antonio R. editor, fins que vaig muntar saparareta, ha plogut molt, 30 anys, si vens a barcelona m'agradaria de veure't
rosabertran@telefonica.net
rbertran@ub.edu

Entrades populars