Només ICV i CUP mantenen l'oposició als laterals de l'autopista i la Ronda de Mig

Una imatge dels contertulians del programa.



Tan sols Iniciativa per Catalunya Verds-Esquerra Unida i Alternativa i la Candidatura d'Unitat Popular s'han mostrat aquesta tarda en el transcurs de la La Tertúlia (política) a Mataró Ràdio contraris a la construcció d'una nova carretera que substitueixi la Nacional II i enllaci els pobles de la comarca per dalt, una via que a Mataró es traduiria en laterals a l'autopista C32, provocant una acumulació de fins deu carrils de circulació. Al tradicional suport dels dos grans partits, CiU i PSC, a la idea de construir una nova via d'un carril en cada sentit de la circulació s'hi sumen d'aquesta manera Esquerra Republicana i el Partit Popular, que fins ara havien mostrat posicionaments ambigus. En aquest sentit, Antoni Soy aclareix que la formació independentista ho considera un mal menor fins que no s'aconsegueixin alliberar tots els peatges de país perquè si això fos possible creuen que la seria la solució al trasllat del trànsit que es produirà amb l'anul·lació de la Nacional II com a carretera d'enllaç entre Madrid i França. Des del Partit Popular, el president de Noves Generacions Adam Alonso escenifica el canvi de rumb que ha emprès la formació liberal-conservadora en aquest àmbit perquè històricament el president local del PP i representant de la formació al Consell Comarcal, José Manuel López, s'havia oposat a la construcció d'aquesta nova carretera.

La Tertúlia (política) del mes de febrer, de la qual sóc el moderador, s'ha dedicat íntegrament a parlar del traspàs de Rodalies de Renfe a la Generalitat i de la mobilitat a la comarca arran del traspàs també de la titularitat de l'actual Nacional II a l'ens autonòmic. Hi han près part Montserrat Candini per CiU, Consol Prados pel PSC, Antoni Soy per ERC, Adam Alonso pel PP, Esteban Martínez per ICV i Joan Jubany per la CUP.

Comentaris

Entrades populars