Ferrando, Cuscó i la Falange Auténtica

Juan Carlos Ferrando, assegut a l'esquerra de Paulí Mojedano en el ple del mes d'abril.

No em puc estar de reclamar una certa paternitat de la informació a què fan referència diversos mitjans (La Vanguardia: Falange Auténtica y de las JONS irrumpe en la política municipal de Mataró, E-notícies: Una regidora d'Esquerra va passar per la Falange). Els informatius de Mataró Ràdio van avançar el 25 de juliol de 2007, molt poc després de les darreres eleccions municipals, aquesta informació, que vaig recollir en el meu bloc [LaRiera48: Cuscó i Ferrando van anar a les llistes de Falange a finals dels setanta] molts pocs dies després. Dic una certa paternitat perquè en realitat el primer mitjà a avançar aquesta informació va ser alguns dies abans el setmanari El triangle, per qui ja us dic que no tinc cap mena d'interès ni vinculació personal. Res, només perquè quedi clar, un cop més, la impotència dels mitjans locals davant els nacionals sobretot quan estan en fase de naixement. M'hauria agradat veure si, ara que Mataró Ràdio és l'emissora local més escoltada de Catalunya i exerceix de corresponsal a la capital del Maresme de COMRàdio, aquesta informació hagués passat desaparcebuda...

Un café amb D’Callaos*

D’Callaos va ser aquest divendres a Masnou per presentar la seva cara més calmada. A l’escenari de Ca n’Humet, i amb el públic assegut al pati de butaques, el conjunt terrassenc va oferir el seu nou espectacle, “el café de las niñas”, on barregen la música amb una coreografia teatral. (...) R. VILLÀ/O.CASTILLÓN

* Llegeix la resta a Diaridelamusica.com.

Comentaris

Entrades populars