Viatjar per comprometre's

"Viatjar és aprendre a comprometre's, a assumir els problemes dels altres com si fossin els nostres, perquè són els altres".

De Luis Sepúlveda, em topo amb la frase en una exposició del magnífic certamen de fotoperiodisme Visa pour l'image de Perpinyà, que s'acabava aquest passat cap de setmana. Ara, que estic a punt de començar el somiat viatge d'aquest estiu, em fa pensar en l'actitud amb què almenys jo tinc ganes de fer aquesta petita transhumància durant quinze dies. No crec que arribi a complir la frase, només faltaria, però em prometo a mi mateix que m'hi esmeraré. Fallaré alguns dies a la meva cita diària, però després de tantes aventures els darrers nou mesos, ara necessito viure a un altre ritme durant uns quants dies. I, sobretot, poder apagar la Blackberry.

Comentaris

Entrades populars