Jo també he estat el convidat de Viqui Molins...



Em fa molta il·lusió que la religiosa teresiana Viqui Molins sigui una de les protagonistes de la segona tongada d'episodis del programa de TV3 El Convidat, que dirigeix i presenta Albert Om. A suggerència d'en Jordi Llisterri, el meu director a CatalunyaReligió.cat, he anat a gravar-la al seu domilici del carrer de la Cera del Raval mitja dotzena de vegades per a un videobloc protagonitzat per ella que produïm a CatalunyaReligió.cat. El conformen intervencions curtes, d'un o dos minuts, que ella improvisa a partir d'unes idees generals prèviament treballades. I intervencions que sempre tenen la dignitat de les persones, l'humanisme, una profunda religiositat com a element comú. Com vaig explicar en una anterior entrada, jo mateix, cada vegada que he entrat per aquella porta, n'he sentit transformat. Una mica, almenys.

A banda de la relació amb motiu d'aquesta col·laboració de la qual jo, càmera en mà, sóc un simple mediador, amb la Viqui també ens hem relacionat a partir de la revista Valors, on ella ha escrit en algunes ocasions. Una relació que s'ha consolidat després que decidíssim atorgar-li el premi 'Valors a una trajectòria' en el marc de la tercera edició dels premis Proteus, endegats per aquesta editorial amiga. Un premi que ella va acceptar amb senzillesa i que va ser, per nosaltres, tot un orgull poder donar. Aquesta entrevista que li vaig fer, en parla.

Gràcies, Viqui, per totes aquelles coses que m'has ensenyat cada cop que he creuat el llindar de casa teva.

Comentaris

Entrades populars